KOMUNIKAT TECHNICZNY – PODKUREK 2007

DANE O ETAPACH:

ETAP I : TS „Trzy po trzy”         dł. 2,65 km, limit – 70 + 20, 9 PK

                 TJ „Trzy po trzy”      dł. 2,65 km, limit – 70 + 20, 9 PK

                 TM „Szwajcarka”      dł. 3,1 km,   limit – 80 + 20, 9 PK

                  TP „Karczew”           dł. 2,6 km,   limit – 80 + 20,  8 PK

                 TKr (piesza)               dł. 12 km (Otwock PKP- Karczew)

                 TR (rowerowa)          dł. 50 km (z Rembertowa do Karczewa)

                                                   dł. 30 km (z Falenicy do Karczewa)

                 XI TKInO „Karczew 2007” dł. ok. 3 km, 18 PK

ETAP II : TS „Torfowe molekulki II” dł. 6,8 km, limit –  160 + 50

                  TJ „Torfowe molekulki II”  dł. 5,6 km, limit –  140 + 50

                  TM „Kanał Południowy” dł. 3,1 km, limit – 80 + 20, 8 PK

ETAP III : TS „Wachlarz”        dł. ok. 4,5 km, limit – 130 + 40

                   TJ „Wachlarz”         dł. ok. 4,4 km, limit – 140 + 40

UWAGI :

  1. Dojazd na start kat. TS i TJ autokarem w dwóch turach zgodnie z listą startową. Wyjazd pierwszego autokaru o godz. 9.00.
  2. Dojście na start kat. TM, TP oraz TS i TJ etap III zgodnie z mapką. Z mety etapu II TS, TJ do bazy ok. 1750 m, na start i metę etapu III TS,TJ oraz BnO z bazy 1 300 m, na start i metę etapu I i II TM oraz TP 550 m.
  3. Obiad (na kartki) wydawany będzie na stołówce szkolnej w godz. 15.00-17.00
  4. Konkurs „Rzutu jajem” rozpocznie się ok. godz. 16.00 (na boisku szkolnym).
  5. Zwiedzanie indywidualne Muzeum „Stara Plebania” – Centrum Historyczne Ziemi Karczewskiej przy ul. Żaboklickiego 12 (przy kościele) w godz. 16.00-18.00
  6. Weryfikacja odznak „Bitwy Warszawskiej 1920 r.” (7 zł), Odznaki „Warszawskiej Obwodnicy Turystycznej” (7 zł), Odznaki Turystyki Pieszej oraz wszystkich stopni odznaki InO i „25 lat InO z HKT „TREP” PTTK w godz. 15-19, potwierdzenie stemplami okolicznościowymi książeczek.
  7. Odpowiedzi w konkursach przyjmowane będą do godz. 20.00 w sobotę w sekretariacie.
  8. Wyniki stają się oficjalne w godzinę po ich wywieszeniu.
  9. Spotkanie wieczorne organizatorów z przedstawicielami klubów i komisji z okazji jubileuszu XXX-lecia rajdów (prezentacja zdjęć itp., skromna degustacja okolicznościowego sernika) ok. godz. 23.30 (po nocnym etapie i ogłoszeniu).
  10. W nocy zmiana czasu (cofamy zegarki o 1 godz.) Dłuższa noc o 1 godz.
  11.  UPRASZA SIĘ O ZACHOWANIE CZYSTOŚCI W MIEJSCU NOCOWANIA ORAZ W TOALETACH.
  12.  BĄDŹ ŻYCZLIWY DLA INNYCH I JEGO WYSIŁKU.  ORGANIZATORZY